REMEMBER THE SAME OLD SCENE

divendres, 19 d’octubre del 2007

Eilean Donan




Avui m'ha vingut al cap el viatge que vaig fer per Escòcia ara fa crec 4 o 5 estius.


Qui no hagi estat li recomano.


És un país encisador, misteriós, màgic. Van ser 9 dies magnífics.


La meva parella i jo vam llogar un cotxe i vam visitar-la gairebé tota. Ens va encantar. Edinburg és preciosa. I que dir de les "highlands" o terres altes...


El Loch Ness és molt fosc i misteriós.... Potser és el que més coneix la gent d'Escòcia, però hi ha infinitats d'indrets (ciutats, castells, pobles, gent..) que són fantastics.


Vam tenir la sort de que uns amics meus (ell investigador) vivien a Escòcia (Dundee) i vam poder visitar llocs que se'ns haguessin passat de llarg: Fort Willians, illa de sky, St. Andrews, Stonehaven, Arbroath, Inverness, Aberdeen..

La foto que he penjat és la del Eilean Donan Castle. Un castell preciós. Famós per la pel.lícula "Los inmortales" i crec que també és la imatge del whisky Cardhu. Aquest és el més famós, però tota Escòcia està plena de castells meravellosos...


Això sí, és molt cara... Com tota Gran Bretanya. Sobretot els transports i concretament el tren, però malgrat això val la pena...



Ah! i si hi aneu no us perdeu la sensació de conduir per l'altre costat! Al principi et cagues de por, però la part positiva és que al segon dia sembla que hagis conduit per l'esquerra tota la vida....

És un viatge que sempre recordaré amb un carinyo especial

Us animeu?

8 comentaris:

garmir ha dit...

Jo hi vaig estar a l´any 93 i em va agradar molt, especialment Inverness.En canvi Londres ,no em va agradar, prefereixo Paris.

Coco Becerra (Pepe Boada) ha dit...

Francesc, yo pasé unos días en Sky hace bastantes años. Me has hecho recordar aquellos momentos; mira, es lo que tiene esto de los blogs, a veces surgen resonancias espontáneas.
Un abrazo.

Montse ha dit...

Jo ja estic animada Francesc, em costa poc preparar la maleta i marxar de casa, i si és a l'aventura, sense preparar-lo millor, l'estiu que ve potser agafi a la Family i ens decidim,, ja que a Edinbur tenim amics, i tinc moltes ganes de conèixer el país.

Anònim ha dit...

oh, preciosa tierra, espero ir a esa zona alguna vez

Anònim ha dit...

gracias, saludos desde grand control

Salva ha dit...

Tens raó, conduir per l' esquerra s' agafa molt rapid. El que costa d' agafar és l' accent escoses.

civisliberum ha dit...

En llegirte en fas tenir ganer d'anar.hi a passar uns dies.

Anònim ha dit...

jo hi vaig estar fa 9 anys però quan hi penso encara m'emociono al recordar alguns dels seus paisatges. Si Escòcia et va fascinar, et recomano que visitis el nord d'Irlanda...Jo hi vaig estar vivint tres anys (3 mesos cada any) i sé que hi tornaré. Em vaig enamorar d'aquelles terres. Espero que la Carla sigui més gran per poder-ho compartir amb ella.