REMEMBER THE SAME OLD SCENE

dijous, 19 de juny del 2008

ME CUESTA COMPRENDER

5 comentaris:

Anònim ha dit...

em costa comprendre moltes coses, com el perquè m'han deixat d'estimar, perquè ja no tinc la vida que tenia...però penso que acostumem a aferrar-nos al que ja no tenim, a la persona que ja no ens estima...i d'aquesta manera ens estem perdent el que ens està passant en el present, en aquella persona que està al teu costat i tú gairebé ni te n'adones...ara comprenc que la vida segueix i me n'adono de qui està al meu costat.

Brie ha dit...

Vaya, Francesc... espero que no dure mucho el que te sientas así :D

Montse ha dit...

Ei Francesc, com estàs?, espero que no et sentis així, sinó truca'm, la cançó és molt bonica però molt trista per això espero que no sigui el teu estat d'ánim.
Digue'm alguna cosa, que em faràs pensar, i patir.
Una abraçada i un petonet.

FRANCESC CAYETANO ha dit...

Ei, guapes! Que no em passa res, que estic bé.... El que passa és que com que no estic massa productiu (i a més tinc examens i he d'aprofitar el temps per estudiar) no penjo res... i de tant en tant penjo una cançó que m'agrada... Sí és trista però m'agrada molt....

Gràcies per preocupar-vos, però no reflecteix el meu estat d'ànim!

Anònim ha dit...

a veces cuesta diferenciar entre nuestros deseos, necesidades y fantasías. Parte de la letra de esta canción es un sentimiento real, pese al vacío temporal. Quizás falta la conexión del ayer pero quiero pensar que sigue habiendo un algo que nos une.