REMEMBER THE SAME OLD SCENE

dimarts, 7 d’octubre del 2008

ÁMATE, NO PODRAN MALTRATARTE


Hola a totes i tots

Com tinc una mica el bloc deixat de la mà de Déu vaig a veure si poc a poc li poso cosetes i no només penjar videos.

Aquesta imatge molt gràfica l'he vista al centre on faig les pràctiques del postgrau "Espais per la Igualtat" i la volia compartir amb vosaltres.

De pas us ho dic que les pràctiques les estem centrant en la part de prevenció de la violència de gènere i encara que vaig començar ahir (les faré dilluns i dimarts), i de moment estic intentant posar-me al dia amb els projectes que fan, crec que seran molt interessants i productives

En quant a la imatge crec que és molt adeqüada i aclaridora del que ha de ser un amor en igualtat de condicions i en llibertat. Em sembla un bon cartell per prevenir la violència de gènere adreçat a joves, però a tota la població en general....

M'agrada molt la frase "ámate y no podran maltratarte".

Què hi opineu?

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bona la imatge, m'encanta aquesta frase de "el amor no es la ostia".

I sort amb les pràctiques Francesc!

Bruguers ha dit...

Acertada. Si tens una bona autoestima és més difícil que et maltractin.
Agafo la imatge per difondre-la.
Salutacions.

Montse ha dit...

Ei GUAI!, la veritat és que un s'ha d'estimar, per poder sobreviure a aquesta experiència.
Un petó.

Montse ha dit...

Ei Francesc, ho sento, quan passis per Blanes, avisa.