REMEMBER THE SAME OLD SCENE

divendres, 11 de desembre del 2009

EL GRATACEL PERDUT




Com haguès estat Barcelona si s'haguès construit aquest gratacel?

130 metres d'alçada i 30 plantes. Es va projectar al 1918 i s'haguès instal·lat en el solar que actualment ocupa el Triangle de Plaça Catalunya

Aquesta és una de les sorpreses que reserva l'exposició "Cerdà, 150 anys de modernitat"

Jo encara no l'he vist, la tinc pendent... Però em plantejo: com haguès sigut Barcelona si s'haguès construit aquesta immensa torre? Segurament ara mateix estarien parlant d'un skyline més semblant al de Nova York que el que tenim actualment... perquè ja se sap que aquesta construcció n'haguès impulsat d'altres i aquestes altres més...

Què voleu que us digui, jo prefereixo la Barcelona que tenim ara, però dir això és dir que m'agrada Barcelona i com amant de Barcelona i barceloní que sóc, si estiguès plena de gratacels i haguès estat així sempre, també me l'estimaria.
Però me n'alegro que no hi hagi estat així