REMEMBER THE SAME OLD SCENE

dimarts, 18 de maig del 2010

ROBIN HOOD


Ahir vaig anar a veure el Robin Hood de Ridlely Scott (Blade Runner, Gladiator, Thelma & Louise...).
He de dir que encara que tenia els meus dubtes (després de Blade Runner es pot fer alguna pel·lícula millor?), vaig anar amb bona predisposició al cine i em vaig quedar satisfet.
Sense ser una meravella de film, si narra la història de Robin Hood des d'un punt de vista inèdit o en tot cas nou per a mi.... Aquesta pel·lícula acaba on les altres comencen, o sigui acaba quan comença la llegenda de Robin Hood
Darrera d'un Russel Crowe correcte hi ha una molt bona interpretació de Cate Blanchett en el paper de Lady Marian, de Willian Hurt com a Willian Marshall, i sobretot del incombustible i genial Max Von Sydow en el paper de Sir Loxley (que li donen de menjar a aquest paio!!!!)
Una història entrentiguda, que malgrat les dues hores i quart de metratge no es fa llarga. La fotografia i la música també em van agrada força.
Us recamano que la veieu en VOSE

1 comentari:

Unknown ha dit...

No sabia que sortia en Von Sydow. Aquesta peli acaba de guanyar punts, potser aniré a veure-la.