REMEMBER THE SAME OLD SCENE

dissabte, 26 de maig del 2007

Passió per Barcelona


El dijous vaig assitir amb 2 amigues al miting central del PSC al pavelló de la Mar Bella.

Una d'elles, la Lucía, ens va fer d'amfitriona (militant de base i convençuda).

No enganyaré a ningú a aquestes alçades si em manifesto simpatitzant del PSC malgrat que no militi.

Era la primera vegada que anava a un miting tant multitudinari i reconec que em vaig emocionar. Hi van participar el President José Luís Rodríguez Zapatero (gran comunicador), l'alcalde i alcaldable Jordi Hereu (passió per la seva ciutat), i fins i tot el President Montilla que malgrat no ser un gran orador va estar molt a l'alçada.

Però el que realment em va emocionar va ser tota aquella gent militant i simpatitzant que omplia de gom a gom el pavelló. Molts era gent gran, gent que va viure el franquisme, gent amb poques forces ja, pero disposada a gastar les que li queden en que la dreta gairebé fascista que existeix a aquest país no governi mai més. Em van emocionar, la veritat.

Molta sort Jordi per demà! Per la meva part tornaré a repetir miting a les eleccions generals.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Vota al PP. A ver si explota todo.