REMEMBER THE SAME OLD SCENE

diumenge, 13 de maig del 2007

Un nou espai, una nova aventura

Hola a totes i tots. Gràcies a una bona amiga m'he decidit a crear aquest blog. M'agrada escriure i en algun moment de la meva vida no ho he fet malament. Però ara fa molt de temps d'això i ho trobo a faltar.
La idea de tenir un espai propi on reflectir pensaments, sentiments, experiències, la idea de poder compartir-les i sobretot la idea que les meves opinions, els meus suggeriments, els meus pensaments puguin ser contrastats, criticats o recolzats em va seduir força i aquí estem. Com diria La Mode "Son los tiempos modernos que nos tocan vivir".
Lluny queden les cartes escrites a mà i enviades per correu. No em posaré nostalgic i aprofitaré el que els nous temps ens ofereixen....
Espero que aquest blog sigui molt eclèctic, que hi hagi de tot, com a la vida. Per començar uns versos de Valle Inclán "Quiero mi casa edificar como el sentido de mi vida, quiero en piedra mi alma dejar erigida"
FINS AVIAT!!

1 comentari:

Lucía Solís ha dit...

Ànim Francesc,
Molta sort en aquest viatge. De ben segur trobaràs nous amics i amigues. Estic esperant les teves entrades. Como diu un altre poeta, Goytisolo:
"Pero yo cuando te hablo a ti
cuando te escribo estas palabras
pienso también en otra gente.

Tu destino está en los demás
tu futuro es tu propia vida
tu dignidad es la de todos.

Otros esperan que resistas
que les ayude tu alegría
tu canción entre sus canciones."
Petonets